strona domowa
strona domowa
Kierownik USC i Kadr

 

Kierownik USC i Kadr - mgr Jadwiga Kłopot

Do zadań Kierownika USC i Kadr należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw    rodzinno – opiekuńczych a w szczególności dotyczących:
    a)  rejestracji urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
    a)  sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
    b)  sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
    c)  przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
    d)  przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
    e)  stwierdzanie legitymacji procesowych do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,
    f)  wskazywania kandydata na opiekuna prawnego,
    g)  wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu,
    h)  udzielanie ślubów,
  2. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników samorządowych oraz akt osobowych tych pracowników,
  3. przygotowanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
  4. nadzór nad terminem ważności badań okresowych pracowników; kierowanie pracowników na badania okresowe,
  5. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
  6. ewidencja czasu pracy pracowników samorządowych,
  7. kompletowanie wniosków emerytalno – rentowych dla pracowników samorządowych,
  8. prowadzenie całości spraw związanych z organizacją imprez masowych,
  9. prowadzenie rejestru organizowanych zabaw publicznych,
  10. prowadzenie obsługi administracyjno – organizacyjnej komisji do spraw przeciwdziałania alkoholizmowi i wychowania w trzeźwości,
  11. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizowania staży absolwenckich, robót publicznych i prac interwencyjnych.
  Wejscia: 2221