strona domowa
strona domowa
WAŻNA INFORMACJA! - ZASADY FUNKCJONOWANIA URZĘDU MIEJSKIEGO W PRUCHNIKU od dnia 27.07.2020 r.
poniedziałek, 27 lipca 2020 06:39

Szanowni Państwo!

W związku z trwającym ciągle zagrożeniem epidemiologicznym oraz nasileniem liczby zachorowań zarówno w Powiecie Jarosławskim jak i na terenie Gminy Pruchnik, apelujemy do mieszkańców/petentów Urzędu Miejskiego w Pruchniku o rozważne korzystanie z usług urzędu.

Prosimy, aby wszelkie sprawy nie wymagające osobistego kontaktu w pierwszej kolejności załatwiać telefonicznie, elektronicznie (poprzez pocztę e-mail, platformę e-puap) lub listownie poprzez operatora pocztowego lub skrzynkę podawczą zlokalizowaną na drzwiach urzędu.

Od dnia 27 lipca 2020 r. (po tygodniowej przerwie) do odwołania, petenci Urzędu Miejskiego w Pruchniku, Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz Ośrodka Pomocy Społecznej obsługiwani będą w ograniczonym zakresie.

Od początku pandemii Urząd Miejski w Pruchniku, pomimo wprowadzonych ograniczeń funkcjonuje w pełnym zakresie, jeżeli chodzi o pracowników i załatwia wszelkie sprawy jakie wpływają, realizowane są zadania inwestycyjne oraz bieżąca działalność.

Ograniczony został jedynie bezpośredni kontakt w urzędzie, jednak wynika to z troski o zapewnienie ciągłości funkcjonowania urzędu, a tym samym realizacji wszystkich zadań, jakie ciążą na samorządzie oraz z troski o zdrowie naszych petentów i pracowników, ponieważ jak obserwujemy, wiele urzędów ma problemy z funkcjonowaniem ze względu na wystąpienie zakażenia.

Pomimo tego ograniczenia wszelkie sprawy wymagające osobistej wizyty w urzędzie, są jak najbardziej możliwe do załatwienia, ale po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z pracownikiem merytorycznym oraz z zachowaniem obowiązujących zasad sanitarnych (maseczki ochronne, których należy używać przez całą wizytę w urzędzie, a nie tylko przy wejściu oraz dezynfekcja rąk).

Prosimy również osoby, które mogły mieć kontakt z osobami zarażonymi, lub obserwują u siebie objawy wskazujące na możliwość zarażenia koronawirusem, aby maksymalnie ograniczyły kontakt z innymi osobami, zarówno w urzędzie jak i w innych miejscach, gdzie występują skupiska ludzi, aby jak najszybciej zatrzymać rozprzestrzenianie się tej pandemii.

Tylko odpowiedzialne i solidarne podejście, do tej trudnej dla wszystkich sytuacji, może pomóc ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa i wrócić do normalności.

Numery telefonów do kontaktu:

  • Sekretariat: 16 623 61 14
  • Ośrodek Pomocy Społecznej: 16 623 61 31
  • Podatki: 16 623 61 19
  • Woda i kanalizacja: 16 623 61 29
  • Odpady komunalne: 16 623 61 26
  • Oświata: 16 623 61 17
  • Planowanie przestrzenne: 16 623 61 23
  • Gospodarka nieruchomościami: 16 623 61 24
  • USC i ewidencja ludności: 16 623 61 20
  • W sprawie pogrzebu: 16 623 61 24

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Płatności na rzecz urzędu można dokonywać elektronicznie, za pośrednictwem banku lub w kasie Urzędu w godz. 8:00-13:00 z przerwą w godzinach 10:00 do 10:30.


Numery rachunków bankowych do wpłat:

  • podatki, czynsze i opłata skarbowa: 19 9096 0004 2003 0018 0975 0024
  • odpady komunalne: 08 9096 0004 2003 0018 0975 0028
  • woda i kanalizacja: 22 9096 0004 2003 0082 3090 0001

 

  Wejscia: 842