|
Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25 e-mail: sekretariat@gminapruchnik.pl
|
Ewidencja ludności i dowody tożsamości
|
|
|
|
UDOSTĘPNIENIE REJESTRU WYBORCÓW
|
|
|
Podstawa prawna
-
Ustawa z dnia 12 kwietnia 2001 r. – Ordynacja wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2007 r. Nr 190, poz. 1360 z późn. zm.)
-
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 11 marca 2004 r. w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczypospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (Dz. U. Nr 42, poz. 388 z późn. zm.)
|
|
|
|
Sposób załatwienia sprawy
- Udzielenie informacji o ujęciu w rejestrze wyborców lub wydanie decyzji nie uwzględniającej nieprawidłowości w rejestrze wyborców
|
|
|
|
Wymagane dokumenty
|
|
|
|
Opłata
|
|
|
|
Termin załatwienia sprawy
|
|
|
|
Tryb odwoławczy
-
Na decyzję uwzględniająca reklamację lub powodująca skreślenie z rejestru, wnoszący reklamację, bądź osoba skreślona z rejestru może wnieść skargę do Sądu Rejonowego w Jarosławiu za pośrednictwem Burmistrza Pruchnika w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji.
|
|
|
|
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
parter, pok. Nr 10 tel. 16 623 61 40
|
|
|
|
Uwagi
|
|
|
|
Dokumenty do pobrania
|
|
|