strona domowa
strona domowa

 

Urząd Miejski w Pruchniku

ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik
tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25
e-mail: sekretariat@gminapruchnik.p
l

Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej

ZAMIANA NIERUCHOMOŚCI Z GMINĄ PRUCHNIK

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

  • Urząd Miejski w Pruchniku
    ul. Rynek 1
    37-560 Pruchnik
    od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.

Osoba właściwa do załatwienia sprawy

  • Józef Chmielecki - inspektor
    parter, pok. Nr 9
    tel. 16 623 61 24

Sposób załatwienia sprawy

  • Umowa zamiany zawarta w formie aktu notarialnego.

Wymagane dokumenty

Wniosek zawierający następujące dane:

  • imię i nazwisko wnioskodawcy
  • adres wnioskodawcy
  • numer działki będącej przedmiotem zamiany
Załączniki do wniosku o zamianę :
  • wypis z rejestru gruntów i mapa z zaznaczoną nieruchomością do zamiany
  • odpis z Ksiąg Wieczystych z Sądu Rejonowego w Jarosławiu

Opłata

  • Nie pobiera się opłat.

Termin załatwienia sprawy

  • W ciągu dwóch miesięcy od wyrażenia zgody na zamianę przez Radę Miejską w Pruchniku.

Tryb odwoławczy

  • Nie przysługuje tryb odwoławczy.

Podstawa prawna

  • art. 15 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 2147)

Uwagi

  • W przypadku nierównej wartości zamienianych nieruchomości stosuje się dopłatę, której wysokość jest równa różnicy wartości zamienianych nieruchomości.
  • Wartość zamienianych nieruchomości określa biegły rzeczoznawca majątkowy.

Dokumenty do pobrania

  • brak.




  Wejscia: 1348