strona domowa
strona domowa

 

Urząd Miejski w Pruchniku

ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik
tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25
e-mail: sekretariat@gminapruchnik.p
l

Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej

WYDANIE ZAWIADOMIENIA O NADANIU NUMERU NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ LUB PRZEZNACZONEJ DO ZABUDOWY

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

  • Urząd Miejski w Pruchniku
    ul. Rynek 1
    37-560 Pruchnik
    od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.

Osoba właściwa do załatwienia sprawy

  • Józef Chmielecki - inspektor
    parter, pok. Nr 9
    tel. 16 623 61 24

Sposób załatwienia sprawy

  • Wydanie zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego

Wymagane dokumenty

  • wniosek właściciela nieruchomości,
  • tytuł własności nieruchomości,
  • odbiór końcowy budynku – Zaświadczenie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.


Opłata

  • Nie pobiera się opłat.

Termin załatwienia sprawy

  • Załatwienie sporawy następuje w terminie do dwóch tygodni.

Tryb odwoławczy

  • Nie przysługuje tryb odwoławczy.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (jednolity tekst ustawy Dz. U. z 2016 roku, poz 1629 ze zm.)

Uwagi

  • Czynności urzędowe związane z nadaniem numeru porządkowego nieruchomości przeprowadza się na wniosek właściciela nieruchomości  lub z urzędu.

Dokumenty do pobrania

  • brak.




  Wejscia: 1536