Aktywna Gmina
ZGK Pruchnik
OPS
Bezpieczeństwo
Zdrowie i Sport
Termomodernizacja remizy OSP w Świebodnej wraz z zagospodarowaniem placu wokół budynku |
* więcej informacji można pobrać ze strony www.wrota.podkarpackie.pl w zakładce PROW 2007-2013/Nabory wniosków ogłaszane przez LGD lub ze strony www.ztradycjawnowoczesnosc.pl Najważniejsze etapy realizacji powyższego zadania: 1 sierpnia 2011 roku Gmina Pruchnik złożyła do LGD Stowarzyszenie „Z tradycją w nowoczesność” z siedzibą w Pawłosiowie wniosek o dofinansowanie zadania „Termomodernizacja remizy OSP w Świebodnej wraz z zagospodarowaniem placu zabaw wokół budynku”. 1 września 2011 roku Wniosek został przekazany przez LGD „Z tradycją w nowoczesność” do weryfikacji formalnej i merytorycznej do instytucji wdrażającej tj. Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie. 8 lutego 2012 roku podpisanie umowy o przyznanie pomocy na realizację zadania pomiędzy Samorządem Województwa Podkarpackiego reprezentowanym przez Panią Annę Kowalską – Wicemarszałka Województwa a Gminą Pruchnik reprezentowaną przez Pana Wacława Szkołę – Burmistrza Pruchnika. 18 kwietnia 2012 roku ogłoszenie przetargu, zakres robót obejmuje min. wykonanie: robót rozbiórkowych elewacji, docieplenie ścian elewacji, stropu ostatniej kondygnacji, wymiana okien, zagospodarowanie terenu – odbojówka. 4 maja 2012 roku otwarcie ofert, komisja przetargowa rozpoczęła sprawdzanie ofert, wezwała w dniu 7-05-2012 do uzupełnienia dokumentów 1 oferenta oraz zapytanie do oferenta czy wyrazi zgodę na poprawę innej omyłki przez Zamawiającego. 11 maja 2012 roku Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 17 maja 2012 roku podpisanie umowy z Wykonawcą: Firmą usługową „EL-MAR” Usługi Budowlane 37-200 Przeworsk, Gorliczyna 134. 5 czerwca 2012 roku przekazanie dokumentacji przetargowej do weryfikacji do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie. 10 września 2012 roku wydanie przez Urząd Marszałkowski pozytywnej oceny przeprowadzonego przez Gminę Pruchnik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 25 września 2012 roku podpisanie aneksu do umowy w związku ze zmianą poziomu dofinansowania spowodowaną rozstrzygnięciem postępowania przetargowego, 21 listopada 2012 roku złożenie wniosku o płatność, 15 stycznia 2013 roku kontrola z Urzędu Marszałkowskiego, 16 stycznia 2013 roku zakończenie weryfikacji wniosku o płatność i przekazanie przez Urząd Marszałkowski do ARiMR zlecenia płatności.
|