Aplikacja dla mieszkańców gminy, która pomoże w sortowaniu odpadów oraz przypomni o terminie odbioru czy płatności.
środa, 09 czerwca 2021 08:30
Od 1 czerwca 2021 roku Gmina Pruchnik udostępnia mieszkańcom bezpłatną aplikację Eco Harmonogram, która będzie bardzo pomocna przy segregacji odpadów, ale także powiadomi o terminie wywozy czy terminie płatności.
Aby skorzystać z tego rozwiązania wystarczy pobrać darmową aplikację „EcoHarmonogram” na swój telefon ze sklepu internetowego - AppStore (dla systemu IOS), Google Play (dla systemu android) oraz Windows Phone Store (dla systemu Windows Phone), zainstalować i podać adres zamieszkania. Od tego momentu aplikacja m.in.: • na dzień przed planowanym odbiorem powiadomi o wywozie odpadów, • powiadomi o zmianie harmonogramu wywozu odpadów, • wyszukiwarka odpadów pozwoli szybko ustalić, gdzie wyrzucić konkretny odpad.
Głównym celem aplikacji jest pomoc mieszkańców w segregacji odpadów oraz przypomnieniu o terminach wywozu, jednak aplikacja ma wiele innych funkcjonalności. Zachęcamy do instalowania i korzystania z aplikacji oraz prosimy o przekazywanie informacji sąsiadom i znajomym.