Aktywna Gmina
ZGK Pruchnik
OPS
Bezpieczeństwo
Zdrowie i Sport
Rozbudowa remizo - świetlicy OSP nr 1 w Pruchniku |
* termin realizacji zadania obejmuje okres od złożenia wniosku o dofinansowanie zadania do faktycznego jego zakończenia Odbioru końcowego robót dokonano w dniu 19-12-2011 roku. Zakres robót obejmował min. **:
Rozbudowa remizo – świetlicy OSP I w Pruchniku (Rozbudowa kuchni wraz z jej wyposażeniem)
* więcej informacji można pobrać ze strony www.wrota.podkarpackie.pl w zakładce PROW 2007-2013/Nabory wniosków ogłaszane przez LGD lub ze strony www.ztradycjawnowoczesnosc.pl Najważniejsze etapy realizacji powyższego zadania: 1 sierpnia 2011 roku Gmina Pruchnik złożyła do LGD Stowarzyszenie „Z tradycją w nowoczesność” z siedzibą w Pawłosiowie wniosek o dofinansowanie zadania Rozbudowa remizo-świetlicy OSP 1 w Pruchniku (rozbudowa kuchni wraz z jej wyposażeniem). 1 września 2011 roku Wniosek został przekazany przez LGD „Z tradycją w nowoczesność” do weryfikacji formalnej i merytorycznej do instytucji wdrażającej tj. Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie. 8 lutego 2012 roku podpisanie umowy o przyznanie pomocy na realizację zadania pomiędzy Samorządem Województwa Podkarpackiego reprezentowanym przez Panią Annę Kowalską – Wicemarszałka Województwa a Gminą Pruchnik reprezentowaną przez Pana Wacława Szkołę – Burmistrza Pruchnika. 29 marca 2012 roku ogłoszenie przetargu, zakres robót obejmuje min. wykonanie: ścianek działowych, stolarki okiennej i drzwiowej, tynków i okładzin wewnętrznych, podłoża i posadzek, docieplenia ścian, elementów zewnętrznych, instalacji klimatyzacji, wentylacji, elektrycznej, C.O., Wod.-Kan., gazowej, balustrad zewnętrznych, chodników i odbojówek z kostki brukowej, zakup wyposażenia kuchni, malowanie wewnętrzne. 13 kwietnia 2012 roku otwarcie ofert, komisja przetargowa rozpoczęła sprawdzanie ofert, wezwała do uzupełnienia dokumentów i złożenia wyjaśnień przez oferentów. 17 kwietnia 2012 roku Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 23 kwietnia 2012 roku podpisanie umowy z Wykonawcą: Usługowym Zakładem Murarsko-Malarskim Zbigniew Antosyk, Buszkowice 217, 37-710 Żurawica. 31 maja 2012 roku przekazanie dokumentacji przetargowej do weryfikacji do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie. 26 września 2012 roku wydanie przez Urząd Marszałkowski pozytywnej oceny przeprowadzonego przez Gminę Pruchnik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 10 października/6 listopada 2012 roku podpisanie aneksu do umowy w związku ze zmianą kosztów zakresu rzeczowego zadania spowodowaną rozstrzygnięciem postępowania przetargowego, 12 grudnia 2012 roku złożenie wniosku o płatność, 23 stycznia 2013 roku kontrola z Urzędu Marszałkowskiego, 25 stycznia 2013 roku zakończenie weryfikacji wniosku o płatność i przekazanie przez Urząd Marszałkowski do ARiMR zlecenia płatności.
|