strona domowa
strona domowa

 

Urząd Miejski w Pruchniku

ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik
tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25
e-mail: sekretariat@gminapruchnik.p
l

Ewidencja ludności i dowody osobiste

ZAŚWIADCZENIE O ZAMELDOWANIU NA POBYT CZASOWY

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

  • Urząd Miejski w Pruchniku
    ul. Rynek 1
    37-560 Pruchnik
    od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.

Osoba właściwa do załatwienia sprawy

  • Monika Kołodziej
    parter pok. 10,
    tel. 16 623-61-40

Sposób załatwienia sprawy

  • Organ dokonujący zameldowaniu na pobyt czasowy wydaje osobie na jej wniosek zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy.

Wymagane dokumenty

 

  • wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców,
  • dowód osobisty,
  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia w kwocie 17 zł

Opłata

  • Opłatę skarbową można uiścić:
    - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Pruchniku, ul. Rynek 1,
    nr rachunku 19 9096 0004 2003 0018 0975 0024
    - na miejscu, w kasie urzędu.

Termin załatwienia sprawy

  • Zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy wydaje się bez zbędnej zwłoki.

Tryb odwoławczy

  • Nie dotyczy

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 722 z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U z 2016 r., poz. 1827)

 

Uwagi

brak.

Dokumenty do pobrania

  • brak.




  Wejscia: 3243