strona domowa
strona domowa

 

Urząd Miejski w Pruchniku

ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik
tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25
e-mail: sekretariat@gminapruchnik.p
l

Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej

SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI W DRODZE BEZPRZETARGOWEJ DLA POPRAWIENIA WARUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCI PRZYLEGŁEJ

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

  • Urząd Miejski w Pruchniku
    ul. Rynek 1
    37-560 Pruchnik
    od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.

Osoba właściwa do załatwienia sprawy

  • Józef Chmielecki - Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego
    parter, pok. Nr 9
    tel. 16 623 61 24

Sposób załatwienia sprawy

  • Zawarcie umowy sprzedażny następuje w formie aktu notarialnego.

Wymagane dokumenty

Wniosek o sprzedaż nieruchomości w drodze bezprzetargowej na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, sporządzony samodzielnie i zawierający następujące elementy:

  • imię, nazwisko i adres wnioskodawcy,
  • numer i powierzchnie nieruchomości,
  • położenie nieruchomości (miejscowość)

Załączniki:

  • mapa z naniesioną lokalizacja nieruchomości o nabycie której wnioskodawca się ubiega.

Opłata

  • Nie pobiera się opłat.

Termin załatwienia sprawy

  • Procedura sprzedaży trwa kilka miesięcy w zależności od stopnia skomplikowania sprawy.

Tryb odwoławczy

  • Nie przewiduje się trybu odwoławczego, gdyż  jest to czynność o charakterze cywilno – prawnym i dochodzi do skutku w wyniku złożenia oświadczenia woli.

Podstawa prawna

  • art. 25 ust. 1, art. 37 ust. 2 pkt 6, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 ze zmianami)

Uwagi

  • Cenę sprzedaży nieruchomości ustala się na podstawie wartości nieruchomości ustalonej przez  biegłego rzeczoznawce majątkowego.
  • Nabywca pokrywa koszty przygotowania nieruchomości do sprzedaży oraz opłaty  notarialne i sądowe.

Dokumenty do pobrania

  • brak.




  Wejscia: 3763