Aktywna Gmina
ZGK Pruchnik
OPS
Bezpieczeństwo
Zdrowie i Sport
statystyka
Odsłon : 8731206Rozbudowa sieci wodociągowej obejmującej budowę rurociągów tranzytowych, zbiorników wody i pompowni dla gminy Pruchnik |
* więcej informacji można pobrać ze strony www.wrota.podkarpackie.pl w zakładce PROW 2007-2013
Najważniejsze etapy realizacji powyższego zadania: 19.12.2011 roku Gmina Pruchnik złożyła do Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego wniosek o przyznanie pomocy na realizację zadania „Rozbudowa sieci wodociągowej dla miejscowości Pruchnik”. Realizacja w/w zadania została podzielona na dwa etapy:
W II etapie zaplanowano budowę wodociągu "Korzenie" w Pruchniku, w tym:
Termin zakończenia II etapu: grudzień 2014 rok 14.08.2012 roku podpisanie umowy o przyznanie pomocy na realizację w/w zadania pomiędzy Samorządem Województwa Podkarpackiego reprezentowanym przez Panią Annę Kowalską – Wicemarszałka Województwa a Gminą Pruchnik reprezentowaną przez Pana Wacława Szkołę – Burmistrza Pruchnika. 8.10.2012 roku ogłoszenie przetargu na rozbudowę sieci wodociągowej, 24.10.2012 roku otwarcie oferty, komisja przetargowa rozpoczęła sprawdzanie oferty, 8.11.2012 roku ogłoszenie przetargu na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru na zadaniu: rozbudowa sieci wodociągowej obejmującej budowę rurociągów tranzytowych, zbiorników wody i pompowni dla gminy Pruchnik, 13.11.2012 roku Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy – Naftomontaż Przemyśl, 16.11.2012 roku otwarcie ofert (8), komisja przetargowa rozpoczęła sprawdzanie ofert na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru, 21.11.2012 roku podpisanie umowy z firmą Naftomontaż 22.11.2012 roku Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawcy Manevo Marek Łukowski Spiczyn, 28.11.2012 roku podpisanie umowy z firmą Manevo Marek Łukowski Spiczyn, 15.01.2013 - 14.05.2013 przekazanie do weryfikacji do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie dokumentacji przetargowej dotyczącej budowy rurociągów tranzytowych i nadzoru inwestorskiego. Otrzymanie informacji o pozytywnej ocenie postępowań przetargowych, 17.05.2013 Gmina Pruchnik zwróciła się do UM z prośbą o skrócenie terminu realizacji zadania do grudnia 2013r. 13.08.2013 podpisanie aneksu do umowy podstawowej zawartej z UM w związku z aktualizacją kwot poprzetargowych i skróceniem terminu realizacji zadania. 18.12.2013 - 24.03.2014 odbiór końcowy zadania, złożenie wniosku o płatność do Urzędu Marszałkowskiego, uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie, przekazanie przez Urząd Marszałkowski zlecenia płatności do ARMiR
|