|
Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik tel. 16 623 61 14, 16 628 80 24, fax 16 623 61 25 e-mail: sekretariat@gminapruchnik.pl
|
Referat budżetu, finansów, podatków i opłat lokalnych
|
|
|
|
ZAŚWIADCZENIE O DOKONANIU WPŁAT PODATKÓW (DUPLIKAT DOWODU WPŁATY)
|
|
|
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
- Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1 37-560 Pruchnik od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.
Osoby właściwe do załatwienia sprawy
I piętro, pok. Nr 26 tel. 16 623 61 19
|
|
|
|
Sposób załatwienia sprawy
|
|
|
|
Wymagane dokumenty
-
Wniosek o wydanie zaświadczenia. Wniosek ten winien zawierać następujące dane: NIP, datę, adres i nazwisko (nazwę) podatnika, adres zamieszkania (siedziba), rodzaj podatku, nazwa instytucji w której zaświadczenie będzie przedłożone, określenie rodzaju sprawy.
|
|
|
|
Opłata
|
|
|
|
Termin załatwienia sprawy
|
|
|
|
Tryb odwoławczy
|
|
|
|
Podstawa prawna
|
|
|
|
Uwagi
|
|
|
|
Dokumenty do pobrania
|
|
|