strona domowa
strona domowa

 

Urząd Miejski w Pruchniku

ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik
tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25
e-mail: sekretariat@gminapruchnik.p
l

Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej

PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

  • Urząd Miejski w Pruchniku
    ul. Rynek 1
    37-560 Pruchnik
    od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.

Osoba właściwa do załatwienia sprawy

  • Józef Chmielecki - inspektor
    parter, pok. Nr 9
    tel. 16 623 61 24

Sposób załatwienia sprawy

Postępowanie dwuetapowe:

  • I etap: wydanie postanowienia o stwierdzeniu zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • II etap: wydanie decyzji administracyjnej

Wymagane dokumenty

I etap – wydanie postanowienia
  • wstępny projekt podziału działek,
  • wypis z rejestru gruntów i kopia mapy ewidencyjnej,
  • kopia decyzji o warunkach zabudowy , jeżeli taka została wydana i inne dokumenty urbanistyczne dotyczące sposobu zagospodarowania projektowanych do wydzielenia działek.
II etap – wydanie decyzji administracyjnej
  • operat podziału nieruchomości przyjęty do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego(sporządza geodeta uprawniony)
  • projekt podziału działek – 4 egzemplarze (sporządza geodeta).

Opłata

  • Nie pobiera się opłat.

Termin załatwienia sprawy

  • W ciągu miesiąca od złożenia kompletnego wniosku.

Tryb odwoławczy

  • Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Przemyślu za pośrednictwem Burmistrza Pruchnika w terminie 7-miu dni od otrzymania postanowienia i 14 tu dni od decyzji.

Podstawa prawna

  • art. 92 - 99 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 2147)

Uwagi

  • Postępowanie administracyjne jest nieodpłatne.
  • Czynności techniczne związane z podziałem wykonywanym przez geodetę uprawnionego są odpłatne – ponosi wnioskodawca.

Dokumenty do pobrania

  • brak




  Wejscia: 1330